Hej det var länge sen sist.

Hej, som sagt, det har gått ett tag sen jag skrev senast, men allt har vart så stressigt! jag har haft fullt upp, växa, läxor, träningar och massa annat sånt..  Men nu bloggar jag i alla fall (woow!) Idag har vart en helt okej skoldag - idrott första lektionen :) sen hade vi fysik, förutom att vi hade en fysikinlämning till idag var det ganska smärtfritt :P gjorde expriment å så, sen var det matteprov, gick bättre än väntat så det är också positivt :) sist svenska , skulle låna varsin bok och så satt jag vid STTlights dator för att förstå programmet vi ska använda :) ska snart ner till byn och handla lite julklappar, blir nog inte så exklusivt xD pusshej.

mig ♥ dig?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haft fullt upp med att växa! HAHAHA Du kanske skulle fortsätta med det? XD haha

2007-12-19 @ 10:23:53
URL: http://hannaqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0