*poff*

Hejsan, tiden bara flyger iväg och det är anledningen till att mina blogginlägg inte kommer sådär jätteofta! Jag tänker liksom, amen jag har ju nyss blogggat, men det kanske var fyra dagar sen i själva verket.. Min helg har varit bra, igår var det först spinning med fotbollslaget, sen innebnadymatch mot Tranemo och på kvällen kom Hanna, Maritha och Lennart :D Det var jätteroligt och jag hade bett dom ta med sig Hipp Hipp! så det blev lyckat (för er som inte vet vad Hipp Hipp! är: En fantastiskt rolig humorserie  av och med skåningar som gick på TV för några år sen).
     Idag har jag vart i kyrkan, gudstjänst på söndgar vettu ;) väldigt mkt folk! Ska ner till julmarknaden med fia <3 sen, bara det inte regnar alldeles för mycket. Ha det bra,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0