5/7 ojoj ..

hej igen , nu var det ett bra tag sen jag blogga . har nästan en liten skuldkänsla gnagande , men skit samma. Jag har funderat på att man säger "skit samma" eller "strunt samma" eller "menmen" väldigt ofta . Menmen ( LOL ) jag ska försöka att inte använda det så ofta . I tisdags var jag hos lina som fyltt år vi var typ 8 stycken eller något . det var jätteskoj !! värsta roliga gänget , hihi . några dagar innan var jag hos en annan lina med felicia och johanna , vi skulle tältat men det var jättedåligt väder så vi skulle ha grillkväll hos lina , vi skulle vart fler men de andra kunde inte komma .. Vi hade i varje fall väldigt trevligt , fast jag sov inte över , fick sån huvudvärk -.- ! 

Förresten, elfsborg förlorade med 3-0 mot halmstad , jag blir så irriterad! Varför säljer de sina spelare? visst, de tjänar pengar, men då förlorar dem :( jaja , det löser sig ..

Utmaningen:
 4. jag kan sitta och säga "eller hur" eller "jag fråga en fråga" eller liknande fast jag inte sagt något , men jag tror att jag har sagt något som jag bara tänkt att jag säger

Kommentarer
Postat av: Jenny Jonsson

Du har en bra blogg jenny.
Caroline.

2007-07-09 @ 15:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0