19/5 - hej jag heter jenny . .

hejsan jag heter jenny, jag är 13 år. denna bloggen skapade jag nu idag så jag är inte så insatt i den än. min inspirationskälla till den här bloggen är min kusin hanna - hannaqvist.blogg.se


bloggen är avsedd för..



  • ..att dela med mig av min vardag
  • ..att ge mina funderingar och skildringar om allt möjligt
  • ..att skapa listor
  • ..och att skriva vad jag kommer på just då!


Personer som får mig att skratta..

1. Fia
2. Felicia
3. Lina x2 och Matilda x2

Personer jag älskar..

1. Mamma&Pappa
2. Fia + alla mina vänner
3. Släkten

Saker jag inte förstår..

1. Världen
2. Livet
3. All existens

Saker som finns på mitt skrivbord..

1. Pennor
2. Notpapper
3. Läxor

Saker jag vill hinna med i livet..

1. Få en bra karriär
2. Göra något bra för världen
3. Ha så roligt som möjligt!!

Saker jag kan..

1. Vara snäll
2. Matte
3. Lyssna

Saker jag inte kan..

1. Dansa
2. Köpa en bil (brist på pengar, hihi)
3. Flyga

Skivor jag kan rekommendera..

1. Kill Hannah - Until there´s nothing left of us
2. The Ark - (nyaste skivan)
3. Michael Jackson - The essential

Jag vill lära mig..

1. Hoppa fallskärm
2. Att sluta bita på naglarna
3. Biologiprovet :S

Favoritmat..

1. Thai-mat
2. Nudlar och Wok
3. Grillat kött





 




Kommentarer
Postat av: Lina

jaså du är bra på att lyssna ^^

2007-05-22 @ 20:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0