20/5 HaHa, klockren !

Det hade gått en lång kall vinter och ett par i Arizona längtade efter värme. De skulle åka ner till Miami och mannen som hade lite längre ledighet än hustrun åkte ner en dag tidigare än henne. När han väl checkat in på hotellet fann han att det fanns en dator på rummet. Han bestämde sig för att maila sin fru, men när han skrev adressen missade han en bokstav och kom till en änka i Houston. Änkan hade precis vart på sin mans begravning och satte sig vid datorn för att kolla om hennes nära och kära skickat något mail till henne.

Sonen hittar henne avsvimmad framför datorn och läser på skärmen;

"Hej min älskade, jag vet att du är förvånad att höra av mig, men resan gick bra och de har datorer här. Det är bekvämt och jag trivs här, jag har förberett för din ankomst imorgon. Jag saknar dig.
PS. det är verkligen hett här nere! DS."



Jag har vart hos Matilda idag och igår, sov över där, treevligt ^^ Denna lilla text satt på deras kylskåp, var tvungen att dela med mig av den, den är helt klockren! Matilda har sminkat mig, blev jättenöjd - hon är jätteduktig! hon ska sminka sin syster och hennes kompis till balen :)
På tal om inget ska jag se Elfsborg - IFK på tisdag, någon mer än jag? Ska dit med Hanna <3



Kommentarer
Postat av: Lina

näe det blev det inte

2007-05-22 @ 20:18:37
Postat av: marie

är det mej du menar =)

2009-05-13 @ 18:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0