26/5 Fisketur

tjenatjena, elfsborg vann mot Hammarby, braBRAbra *applåd* ! det är roligt tycker jag, eller vad sägs om det?
Idag har jag och fia vart och fiskat, det blev händelserikt, det började med att fia kastade flera kast upp i trädet. Det var början på oturen, sen fich hon en död fisk på kroken som någon hade slängt i vattnet, var typ bara huvud och ben :S Sen fastnade ett drag, så hon blev av med det, det är många som har blivit av med drag på just det stället! Sen lyckades jag bogsera upp en gren från stället alla fastnar i, och fick ett drag "på köpet" ! Samtidigt hörde jag fia ropa "Men va f*n! Veven är borta!!" Haha, veven hade trillat i vattnet så hon kunde inte veva in linan, så vi drog in linan för hand . Myycket mystiskt, har aldrig hört nån säga att den tappat veven innan :S Vi hittade i alla fall inte veven men det var roligt ändå ... Just det ja, jag sänkte också ett drag!



UTMANINGEN:

1. Jag skrattar alltid när jag slår mig!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Om Hammarby-IFE säger jag JÄTTEBRA :D om dig säger jag bara: knäppis... ;)

2007-05-29 @ 22:33:09
URL: http://hannaqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0