förlåt..? nej, det menade jag nog inte.

Hej, jo angående ett tidigare inlägg, "Ännu en dag har gått." så fick jag flera kommentarer om det. Om du inte orkar läsa inlägget så handlade det bl.a om att det känns som om många skriver "jag är så ful och misslyckad" bara för att det typ är modernt, alla andra gör ju det, eller något sånt. Det hemsak är att jag fick den här kommentaren;

Men endel skriver så för dom tycker det.
Ni behöver ju inte kommentera att dom inte är det.

Till dig som skrivit det (vet inte om du vill att jag publicerar dig + kommentaren) : 
     Jag vet att en del faktiskt menar det, men det som är mest störande är om det liksom är folk som är väldigt medvetna om att de är snygga men ändå skriver att de är fula, bara för att få höra hur snygga de är. Du inser kanske inte hur söt och fin du är, men jag tycker verkligen det. Nu lät det som att allt var om utseende, men du är jättesnäll och en väldigt rolig person <3 Jag kommenterar så för att jag tycker det, så ta åt dig! Du förtjänar det. Och det är hemskt att höra när folk känner så :C

Men jag tar inte tillbaka det som redan är skrivit, men det gäller de som vet att de är snygga, eller iaf tycker det själva punkt


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det var det jag menade med, jag kommenterade ju att jag höll med dig i förra inlägget. Jag kommenterar ju också bara så om jag verkligen menar det!
Bara så att ingen fattar fel angående förra kommentaren....

2007-11-06 @ 17:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0