hej.

hejhej, oj, är texten blå? det är den i alla fall på denna dåliga datorn. aja, låt gå. Nu har jag lunch, väldigt lång :D ehm.. sitter i uppan och skriver det här, bea på vänstra sidan och robin s och kim på högra. xD vad ska jag berätta om då? jo, jag är med i STT lights redaktion, de hade information här på skolan igår. jag, lina p och bea var där, och matilda, men hon ångrade sig sen, så det blev bara jag, lina p och bea. och några till. xD det blev jobbigt >_< öhm, nej bea, jag har inte skrivit klart. (bea är lite otålig). haha. det inlägget är inte särskilt viktigt, idag ska bea jobba. hihi. förlåt för detta små-flummiga inlägg. hejdå, xO

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, ni kom sent!

hoppas att vi inte blir så många för om det ska bli alla som skrev upp sig men inte kom är vi 16 st. jag tycker att 10 är max...

jag menar inte att jag inte vill att ni ska vara med!

2007-11-24 @ 15:00:43
URL: http://linneaimoghult.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0