Innebandymatch^

Hej alla, om ni nu läser min blogg. xD Dagen började med att jag fick ett litet.. ryck, kan man säga.. helt plötsligt började jag storstäda i mitt rum! Fatta, jag! Storstäda, det är inte ofta, till jul kanske. :S Asså, jag började städa mitt rum frivilligt, dammsuga och röja och så. Inte nog med det, jag plockade ut alla mina kläder ur min garderob, och sortera bort det jag inte skulle ha och så. Det är inte lite kläder som jag inte vill/kan ha längre :O Mamma undrade om jag var sjuk eller något, och vet du vad? Det tror jag med. För något sånt här hör inte till vardagen :S. 
     Innebandymatch, hemma mot TT99 (TygrikeT (grundat?) 99), vi började med att släppa in ett mål efter typ två sekunder, inte så bra "/ men vi kom igen rätt bra, tills sista perioden då vi mot slutet släppte in två mål :( men spelmässigt var vi bra, faktiskt. Menmen, man kan inte alltid ha turen på sin sida, men för oss är det snarare aldrig vår tur att ha tur xD Blä för det.
    Hemma igen, ovanligt tyst. Mamma och pappa är i Göteborg på 50-årsfest men (kusin) Emilia är ju här, varför är hon och Andrea så tysta? Böjer mig ner och knyter upp skorna - hajar till vid synen av ett par skor (som inte är pappas) som omöjligt kan passa mig, andrea, emilia.. eller mamma. Reser mig och hänger upp jackan, vad är det för jacka? det är inte våran! Går upp på övervåningen, fundersam. Vid datorn sitter Niklas, emilias brorsa. Jag blev förvånad, men glad, över att han också kommit! Haha, blev fundersam ett tag. Anledningen till att det var så tyst var att Andrea och Emilia byggde en koja eller något av madrasser, så de var ganska isolerade xD
     Nu sitter jag här och halvtittar på världscupen i snowboard, Andrea och Emilia försvann och Nicke är nere och ser på Tv, haha, sociala vi är..? HA det bra, pusskram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0