Kyrkan, Angelica, Lina och ingen innebandy.

Idag var jag först på gudstjänst i Strömsfors med fia <3, det var tråkigt >_< rätt segt, om man säger så. Sen kom Angelica <3 och hjälpte mig baka kladdkaka, efter det slog vi en pling till Lina <3, som Angelica uttryckte det, haha^. Vi var ute och gick, två gånger xD, hoppade studsmatta - två gånger, och åkte skateboard :D Vi satt på läktaren i simhallen ett tag, eftersom det var så kallt ute :S Det var småttingar som spelade innebandy, och en fågel som flög runt där inne :O Vi hade jätteroligt! Tycker jag, i alla fall. Haha, vi snackade om "Sexdrega city!" hahaha, det var Linas formulering xD Kom på halv fem att innebnadyträningen började just halv fem, så hoppade den idag "/ Lina och Angelica var ju här och allt, så man får passa på att umgås :D Nu sitter jag och tittar på Harry Potter and the Philosopher's stone med syster, började kolla med Angelica och Lina men de var tvugna att gå hem :( Men vi hade i alla fall en trevlig dag, tycker jag allt x]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0