Massa töser varé här ja'

VARNING!! NU KOMMER ETT GANSKA OINTRESSANT INLÄGG!! xP


 
Herregud vad skönt ... Jag snackar förstås om att jag va på spa igår :D det var jag, mamma, Andrea, mina mostrar och mina kusiner, eller ja, mina tjejkusiner :) När vi kommit till Ebbarps spa fick vi först mat och sen skulle vi välja behandling - ansiktsbehandling eller ryggmassage :P Vi gick ut och badade i badtunna, det var jättehärligt att känna den kalla kvällsluften runt huvudet och det varma vattnet på kroppen och så gick vi in två och två till behandlingarna medan de andra badade och bastade. Jag valde ansiktsbehandling och när jag kommit in började hon berätta vad hon skulle göra - men så hejdade hon sig och sa att jag hade jätteömtålig hud som var väldigt torr. Så istället för ansiktsmasken och portömningen ville hon hjälpa mig på traven med återfuktningen, så jag fick en jätteskön högre bahandling xD Haha, så fick jag ett litet paket med krämer och sånt som hon ville jag skulle prova tills på tisdag, för då ska jag dit igen! *längtar..* Hon ville jag skulle komma tillbaka då, så hon kunde se om jag blivit fetar och fuktigarei huden :D Detta var la ni inte jätteintresserade av precis, men kände för att skriva av mig :D
När alla fått sina behandlingar skulle vi peela oss och smörja in oss med honung, sen skulle vi basta så att honungen inte skulle kleta ihop :D Jappjapp, det var väl en bra födelsedagsöverraskning? JA!

Idag har rubriken gjort skäl xP Emilia som är en av våra kusiner sov över hos oss till idag :D Sen skulle några kompisar till oss - Alex (-andra) och Amanda - komma och hälsa på på förmiddagen och så skulle Lina A komma på eftermiddagen :D Men A&A stannade längre och Lina kom tidigare och Emilia var ju fortfarande kvar, så vi var (1+1+1+1+1+1=6) sex stycken tjejer här, det var verkligen jätteskoj :D Haha, Emilia verkade trivas, hon ska sova över en natt till. Hon och Andrea (syster) håller på och gör någon typ av dans nu ;)
För er som inte fattade 1+1+1+1+1+1=6 så är det: Jag + Andrea + Emilia + Alex + Amanda + Lina = SKOJ!

Puss och Kram lingonbanan xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0