posten xD

nu kommer det utlovade inlägget om posten :S jag har tänkt på en sak, posten har ju massa symboler i allt de skriver typ om de menar god jul står det god och sen är det en bild på en tomte. I början var det ju lite roligt men nu känns det så överdrivet, bara löjligt. Dessutom är en del symboler väldigt långsökta, så man får fundera en stund innan man kommer på vad det är, jag menar, en bild kan ju ha många betydelser. Tänk på de riktigt trögfattade som inte förstår vad de menar, typ "God.. tomte? va menar de med det?!" fattar ni poängen? till exempel:



Hej jag är en tjej som heter jenny, mer om mig kommer ↓
Jag tycker att nu när det snart är jul och dags att handla skulle det sitta fint med lite extra ♣ i plånboken. Julklappar ska jag köpa till mina nära och kära som jag ♥ väldigt mycket! Man firar jul för att då hängdes Jesus upp på ett ? Nej just det! Det var ju vid påsk, man firar ju jul för att då föddes han! Tänk vad mysigt det är på vintern när det är kallt att man kan stanna inomhus och ha det varmt och skönt. Fast det blir ju inte så skönt om det är ett hål i vårat ? !



Erkänn störande? detta känns meningslöst. Tack för att du läste,
har du blogg? lämna gärna en kommentar så kan jag besöka dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0