rubrik

hejsan, idag skulle det vart luciaträning för bygdegårdens lucia, men nej, så blev det inte. Först var det meningen att jag skulle med lina p hem efter skolan och sen skulle några andra komma klockan 18:00 då luciaträningen började, men sen kunde jag inte följa med lina hem direkt, så jag bestämde med anna så skulle vi till lina sen. I morse fick jag veta att lina var sjuk, ingen lucia idag inte, men jag och anna bestämde att jag skulle följa med henne hem ändå :) enda haken var att anna slutade tidigare än mig så hon skulle ta en tidigare buss och så skulle jag komma senare, men det spelar ingen roll, haha. sen missade anna bussen så hon skulle med samma buss osm mig ändå :D Efter det fick jag ett sms av anna att det inte gick att jag följde med henne hem eftersom hennes mamma hade åkt hem från jobbet för att hon var magsjuk :( så då blev det inget med att jag skulle hänga med hem till anna "/ men då kom vi på att hon kunde följa med mig! men nejdå, då gick det såklart inte :S allting kändes en smula omständigt :S så jag får va med anna^ en annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0