specialträning xD

hejsan^ jag tänkte sammanfatta min helg lite snabbt. Fredags var jag och bowlade med Lina <3 och Bea <3. Jag kom tvåa, det gick la sådär. Var lite taskig mot Bea - förlåt! I lördags hade jag innebandymatch och sen kom kusinerna Niklas och Emilia, skojskoj, fast nicke somnade i soffan typ halv tio :( blä på det :S jag satt vid datan till .. för sent.. och vaknade typ halv tio på söndagen - stolt! för att va mig är det länge med halv tio, med tanke på att jag brukar sova till typ, halv åtta. sen var jag med fia, hon kände sig lite ensam eftersom hennes föräldrar skjutsade hennes syster till flygplatsen eftersom hon skulle till frankrike. vill också dit "/ sen hade vi specialträning, vi tycker det är tråkigt att bara träna inomhusfotboll så laget hade en specialträning i form av ett privat friskis&svettis - pass. Det var skoj faktiskt :D eller, faktiskt och faktiskt, hade förväntat mig att det skulle vara skoj :) men ska ¨gå nu, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0