2 dagar kvar :D

hejhej, tja hallå :D

nu är det två dagar kvar till min lilla fest :D tyvärr så har jag gått hem från skolan idag för att jag inte mår så bra :C menmen, det är bara å hoppas att jag blir bra tills på lördag, förhoppningsvis till imorgon.
    någon som har bra festtips? kan va vad som helst, som höjer det till det där lilla extra man kommer ihåg? tack på förhand i så fall!!

blev erbjuden att följa med in till Borås Arena och titta på Elfsborg på lördag av Hanna, svara att jag jättegärna ville det.. men nu när jag vaknade i morse kom jag på att det är ju då som jag ska ha fest "/ menmen,  man kan inte göra allt :S

sitter och tittar lite klipp på YouTube, hittat massa roliga från Stockholm Live ♥  skojskoj :D kan inte välja ut någon favorit, men man skrattar lätt åt Hans-Åke Andersson (tror jag han hette) med sin Bamse-imitaion - Farmors rökfria krog

HaHa. Nej, nu ska jag fortsätta med mina läxor :Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0