back in business

skola idag igen, skönt med kortdag :D hanna var och hälsade på, hon var med angelica :D det var skoj, välkommen tillbaka från arjeplog eller vart du nu går i skolan :O jag tyckte i varje fall det var trevligt^.
vi hade bad på idrotten idag, det är så tråkigt :S men man har ju folk som underhåller en xD sen var det fysik :D det är roligt :) kanske inte allt för många som håller med mig..? haha, efter det var det brandövning, vi fick stå gruppvis ute på grusplan och frysa :S inte allt för skoj >.< mattelektion efter det, gjorde gruppuppgifter med angelica och hanna :) det gick jättebra .__. svenska sen efter lunch, kom faktiskt nånvart med min uppsats, tur att heddi hjälpte mig i början :P det var min dag, hittills i alla fall. ska plugga lite nu.

förresten vann vi mot kindaholm igår :D det var jättekul att spela där, hallen var väldigt fräsch och fin. längtar till cupen där på söndag :* samling kvart i sju på morgonen, tur att jag är morgonpigg :D jag säger bara stackars johanna, hon fick ett knä på låret efter typ en och en halv minut, sen var hon borta ur matcherna (vi spelade flera stycken korta matcher, som i en cup) . det var ju jättesynd om henne, men kanske lite bra för oss . för hon är så bra. men eftersom vi är kompisar med typ hela deras lag så var det ju lite tråkigt, för det var ju bara en vänskapsmatch. menmen, vi får verkligen hoppas att det blir fler gånger, för det var enormt roligt!

ha ett trevligt liv /j. jonsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0