filmkväll är lördagsmys

har tråkigt nu, gör ingenting, om jag ska vara ärlig. ikväll ska jag till fia <3. hon är bäst och jag älskar henne otroligt mycket. hon skulle vara själv hemma så hon fråga om jag ville komma upp, för ja, vi bor grannar :D
just nu känner jag mig ganska uttråkad men i allmänhet är jag otroligt glad, för jag och Angelica vi .. jag vet inte hur jag ska beskriva det, men i slutet avc 7:an förra året sa vi liksom "hej" till varandra i skolan. det var dagens ranson av umgänge, fast vi vart nästan bästa vänner. bara hon och jag. men nu är det mycket mer än ett hej, och Andrea fick jag på köpet (LOL) och det är jag otroligt glad för!

Jag har saknat dig, Angelica <3

Snart fyller jag år :D Snälla kommentera om bra festtips!! *idétorka* puss till alla, nu är jag glad ^^


Kommentarer
Postat av: Maddiie : )

Oh mysigt med filmkväll, det ska jag också ha :)
När fyller du år?

2007-10-13 @ 12:21:45
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0