Fotbollsmatch

Tjaah, hoppas folket mår bra :D ´jag gör det i alla fall och är taggad till tusen för att vi ska snart till en konstgräshall i Ulricehamn och spela en träningsmatch mot Kindaholm :) nu ni, johanna & co, ska vi krossa er!! Haha, ska bli jätteroligt vilket som, men klart man vill vinna ;) sitter och laddar upp med min kaptensbindel på armen, lite patetiskt men ..

I lördags hade jag fest^ (som du kanske läst i tidigare inlägg) och det var jätteskoj! eller, ja, det tyckte jag i alla fall. hoppas ni som var där håller med mig :D tack för alla fina presenter och en lyckad kväll! tänk om alla hade lika bra vänner som jag? det skulle vara en väldigt bra värld då. även ifall man själv inte är så snäll förtjänar man en bra vän. ojsan, där blev det lite högdraget, men så är det. ^^,

allt för nu, ha det!

http://-jennyjonsson-.bilddagboken.se/

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för enj lyckad kväll själv :D

(MGF vinner bara så du vet)

2007-10-22 @ 18:17:26
Postat av: Linnea

det var jag innan, glömde skriva namn :D

2007-10-22 @ 18:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0