innebandy :D

hejhej, idag blir det ett kort inlägg :P har precis vart och tränat innebandy^. det var jätteskoj, men gick tyvärr inte så bra -.- det är nog inte min dag. särskilt inte på franskalektionen :S eller bilden, haha. på bildlektionen satt jag och angelica och pratade med peson och rasmus och när jag sa ordet "nedvärdera" så började peson mobba mig för att jag pratade så gammaldags. jag kan inte hjälpa att jag har bättre ordförråd än han!! sen var han tvungen att ropa ut det i klassrummet på franskan, in för elever från andra klasser också "/ . Inga-lill sa att "det är väl ingen som använder ordet sinsemellan här,eller?" då ropa han ut "jo! jenny, hon där borta!" och peka på mig. alla bara glodde 0.o det var pinsamt och jag blev knallröd i ansiktet :S menmen. det är sånt man får ta - jag ska ge igen! det blev visst inte ett så kort inlägg.

pusshej, j. jonsson

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

2007-10-24 @ 20:12:44
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0