inspirerande!

jag blir så imponerad. av folk som liksom håller principen och verkligen klarar av att få ur sig ett vettigt inlägg varje dag. jag är inte en sån person. min blogg fungerar i perioder, inte varje dag 365 dagar om året. ett bra exempel på det är <B>roockstar.net</B>hennes blogg är riktigt bra, i för sig är hon krönikör på starlet (?), så det är inte så konstigt. men vaddå? jag menar, jag har hört folk säga så här: "inte konstigt att hon skriver bra. hon går ju på en såndäringa skola." med tonfallet då-är-det-ju-inget-speciellt. men och! de är bara avundsjuka. men nu börjar one tree hill, har fastnat lite för det o___o fastän det är så löjligt, haha^. bara intriger och skit :S

pusshej, ha det bra <3

angelica vecchiattini <3, du är bäst, jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag klarar inte hellar av att få ur mig ett vettigt inlägg varje dag :D

2007-10-29 @ 19:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0