konfa, borås och väntan

  • LÖRDAG: konfirmation 9 - 12
  • SÖNDAG: fotbollscup samling 06:30
  • MÅNDAG: konfirmation 9 - 12
  • TISDAG: FYLLER ÅR! konfiramtion 9 - 12 (? vet inte riktigt)
  • ONSDAG: ska iväg någonstans, en hemlighet från familjen! 0.o

  • en till dag av lovet har gått, måndagen xD . först var det konfirmation, funderade på hur kristen jag är, det finns väl typ olika stadier? haha. 
         Sen åkte jag in till Borås med Bea, på bussen träffade vi Robin Johansson och hans kusin Oskar, som gick i 6:an. De följde med oss till Thai Silk ock käka, fast, tja.. jag åt inget eftersom jag ätit innan :S Så de åt och jag tittade på xD sen var vi inne på GAME :D hittade inget skoj (eller jo, men jag köpte inget eftersom vårt PS2 har krashat), vi tog bussen till Knalleland istället. Gick i några affärer, hittade ingenting :( bea bjöd mig på fika eftersom jag fyller år den 30/10 och vi var inne den 29/10 :D Det var en lyckad dag, haha. Oskar var rätt liten så när vi (de) var och åt fick han betala 15kr mindre eftersom de trodde han var så liten, haha, han är 12år och fick det rabatterade priset för barn xD han bara "Åh!! Det måste vara min lyckodag!" '
         VÄNTAR PÅ FÖDELSEDAG!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0