konfirmation, manikyr och fia <3

  • LÖRDAG: konfirmation 9 - 12
  • SÖNDAG: fotbollscup samling 06:30
  • MÅNDAG: konfirmation 9 - 12
  • TISDAG: FYLLER ÅR! konfiramtion 9 - 12
  • ONSDAG: ska iväg någonstans, en hemlighet från familjen! 0.o

  • hejsan, hoppas erat lov börjat bra! i och för sig börjar lovet på måndag, menmen, spelar roll. idag hade jag konfirmations-läsning klockan 9 - 12, alla såg inte allt för pigga ut, men jag är morgonpigg så för mig var det ingen fara :D jag, fia och jasmin började dramatisera Ester, gick la sådär.
          när jag kom hem hade söstra mi vart nere i byn och köpt nagellack så jag gjorde lite manikyr på mig själv :D fast det blev inte så bra. ska nog göra om det snart. man kan inte lyckas första gången, eller..? haha. en snygg nagel blev det iaf !
          sen kom dagens höjdpunkt; fia! vi spelade först monopol med bella och catrin också, fia eller catrin förlorade, haha. det var inte jag i alla fall :D sen gick jag och fia ut och spelade fotboll :D till slut fick vi även ut bella :) det var väldigt roligt *__*
         har precis packat väskan till imorgon, har fotbollscup då. ser fram emot det jättemycket! vill jättegärna vinna mot Mariedal, pappa tränar ju oss och hans bror (min farbror) är tränare i Mariedal.. blir lite syskonfajt xD det är ju en sån härlig känsla att spela på konstgräs också :D

    allt för idag, kika gärna in på min bdb
    : -jennyjonsson-.bilddagboken.se


    Kommentarer
    Postat av: daniela

    lycka till!
    trevlig kväll:)

    2007-10-27 @ 19:09:22
    URL: http://danielamoskovits.blogg.se
    Postat av: stephie

    japp... :D

    2007-10-28 @ 17:01:10
    URL: http://stephiesmode.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0