VÄLKOMNA TILL FAMILJEN!

Hejsan hoppsan, det var ett bra tag sedan sist, ursäktar det. Men nu vill jag passa på att visa er till två nya medlemmar i bloggfamiljen: johannahammarstrand.blogg.se och linneaimoghult.blogg.se :)
Jag tycker det är jätteskoj att de har skapat varsin blogg, fast de blir nog missnöjda med min XD




Bilden är från före Kullaberg, den 21/9, johanna som jag skrev om där uppe är i mitten med mörkast hår, linnea var tyvärr inte med där. Jag längst till vänster, sen bästis-fia, johanna, johanna B - den långa XD, Lina och sist Felicia.

image1


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha vilka snyggingar vi blev.. :P

2007-10-09 @ 18:21:02
Postat av: Linnea

Jag blir inte missnöjd om du uppdaterar ofta :D

2007-10-11 @ 17:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0