thailand - onsdag 26/3

02:00 svensk tid
08:00 thailändsk tid
Äntligen framme i thailand! Efter en 12timmar lång flygtur är det skönt att äntligen nått målet ;) När vi kommit av flyget fick vi stå i en lång kö, som dessutom gick väldigt sakta, för att sen visa upp våra pass samtidigt som de tog kort på oss och stäldde några frågor. Pappa sa att de ställde frågor för att kolla om vi var terrorister, jag sa att de tog kort för att efterlysa oss om de kom fram till att vi var terrorister XD Men vi klarade oss igenom kontrollen och sen åkte vi med buss till vårt hotell i Kata Beach.

09:30 thailändsk tid
När vi kom till hotellet blev vi välkomnade av både svensk och thailändsk personal :)Jag står som ansvarig för mitt och Andrea's hotellrum och fick därför ett kuvert som det stod "Miss Jenny Jonsson" på, erkänn lite roligt? Tyvärr var itne våra rum städade efter de förra gästerna än, så vi fick vänta till tolv-tiden innan vi fick våra rum, så länge slappade vi vid poolen :)

thai
En av poolerna ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Din lyckos!
Jag vill också till Thailand

2008-04-15 @ 19:07:37
URL: http://linneaimoghult.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0