finns det kurser i rubrikskrivning?

är det bara jag som haft problem med att logga in på bloggen? :o
nu är jag iaf här, ska fixa ett litet inlägg hade jag tänkt ;)

har ont överallt, eller nästan, har du tid så räknar jag upp?
huvudet, nacken, axlarna, ryggen, höger höft, båda knäna, höger fot, höger handled och magen.
jobbigt! härligt med fotbollsträning om en timma då! bara att bita ihop :P
sitter och kollar på mina fantastiska armar, haha.
lina och matilda har roat sig med att klottra ner dom, på vänster har de textat sina namn STORT.
på höger står det "jag är banane!", B1, och på handleden står det "lina pettersson #2", hennes autograf alltså.
då var matilda tvungen att skriva sin över hela underarmen, hahaha.
det går inte bort heller....

jaja, haha.
var med fia igår, vi kollade på "instängd" med bella ;) den var bra, och inte överdrivet äcklig, direkt.
men lite rädd var man ju :P
nej, nu är detta inlägget för långt, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0