i skuggan av ett träd med linis, vad mer kan man begära?

jag har nog misstagit mig ändå, hösten är INTE här än.
jag menar, det är soligt och varmt, känns som sommarlov, konstaterade vi.
men drömmarna krossas av morgondagens skola...

jag och linis har pallat upp med frukt (ursäkta ordvitsen..), en liten gnutta godis, sodastreamat vatten, min laptop och några tidningar på en filt i skuggan, skönt!
blev rätt sent med PB inatt, gick upp vid kvart över elva i morse.
har varit borta vid sjön och fotat lite, alla var inte alltför seriösa, mohahaha!

måste tyvärr hem snart, har en engelskauppsats att skriva...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig <3

2008-08-24 @ 21:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0