ja, jag är sifferberoende.

det har jag konstaterat nu, och det gör mig knäpp!

när klockan blir t.ex 11:11, 13:13 eller 18:18 blir jag helt till mig, och eftersom jag är lite vidskeplig undrar jag vem som tänker på mig, blundar och önskar mig något samt pussar på båda handlederna, jag bara måste göra det.
igår, när jag och lina satt i bilen hem från borås blev jag helt besatt av deras cd-spelare i bilen.
försökte hitta sammanhang mellan alla olika nummer, t.ex. va det cd 6, låt nr 6, vilket fick mig känna mig väldigt glad av någon anledning, haha.
när det gått 3.33 min eller 1.23 min på låten, la jag självklart märkte till det, likaså när det gått 2.46!
och klockan var 20:31, kasta om ordningen så blir det 0123.

jag kan inte låta bli, det är samma med registreringsnummer eller vd som helst! jag kastar om ordningen, multiplicerar, adderar och subtraherar siffrorna med varandra, o.s.v..
därför har jag självklart inte missat att det är 080808 idag, höhö.
och ja, erika, jag var vaken 08:08.
kom på två saker till med o8, bara så där ;p
08:or, kära stockholmare.
n o l l å t t a - hur många bokstäver, jo 08.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: yes det är det.. verkar trist tkr jag :P

2008-08-08 @ 16:22:47
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är galen.

och jag var inte speciellt medveten om vad du gjorde igår i bilen,haha! annars skulle jag nog skrattat åt dig.

2008-08-08 @ 17:04:02
Postat av: erika

Hahahaha!

tss, du läste ju min blogg med det där om stockholm ;)

2008-08-08 @ 20:16:37
URL: http://ecarlen.blogspot.com/
Postat av: annie

hahahahahhaha, du är ju knäpp ;D

2008-08-08 @ 22:48:33
URL: http://annienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0