riktigt jävla lyckad dag.

(orkar inte skriva det var och varannan mening, men jag har knaprat halstabletter hela dagen..)

mådde dåligt som as när jag vaknade, kom inte igång förrän tolv då jag duschade länge och oerhört varmt.
moppeligan (d.v.s fia, lina p, anna och lina a) kom vid ett, vi drog till byn och kollade in *ad ASTRA* som spelade på texas.
vi blev rätt varma, så snabbt och lätt åkte vi till visen och badade i det iskalla vattnet, trots att 3/5 var sjuka!
körde runt i byn och kollade läget lite, sen mötte jag lina n och felicia/pepsi/fililicia vid stationen klockan fem.
köpte ben&jerry's och satte oss vid fyllebänkarna, hamnade tyvärr jämte a-lagare, om i fattar uttrycket..
bestämde oss för att gå hem till mig och äta och se på film , men innan filmen cyklade vi till ica och köpte chips och för min del, halstabletter.
tog ett varv i byn och kollade på allt folk, woywoywoy...
hade hur mysigt som helst under filmen, sen skjutsade jag hem lina på cykeln och sen var det dags att säga hejdå till pepsi också..
otroligt lyckad dag, tack allihopa!

P.S måste jag säga att jag längtar ännu mer efter moppe efter att ha blivit skjutsad hela da'n? D.S

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var bäst <3

2008-08-31 @ 12:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0