trevlig kväll, girls ;)

en fantastiskt bra avslutning på sommarlovet. det är vad jag har haft!
jag, fia, lina och anna var i en stuga i skogen igår e.m - idag f.m ;D
mycket roligt! snacka om att vi skrattade!
ett fantastiskt bra inlägg med otroligt klipska rim kom till i stugans gästbok också, haha!
vi hade en fin liten kärra som vi körde väskorna på upp till stugan, så att vi slapp bära, och lina och fia passade också på att köra runt mig i den! hu! läskigt!
de "råkade" köra ner i diket x antal gånger, om man säger så!
orkar inte berätta allt som hände och så, men det var väldigt lyckat :*
är rätt trött nu, jag somnade sist och vaknade först, vilket resulterade i typ 2 timmars färre sömn än de andra,
cirka... 5-6 timmar för mig, haha, menmen!
jag tog faktiskt en liten promenadsväng när de andra lagt sig, gött!

ska träna snart, puss på DIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0