bilder från de två dagarna med lina (:


rätt sent på natten, haha. vi plattade linas hår och så sminkade jag henne (A)

jag skyller på att sminket på ögonlocken blev så ojämnt för att jag var så trött, okej?

lina är söt! och ja, jag har klippt bort mig själv från den här bilden xD

nästa dag: vi var i borås (:
provade klänningar på white, bara för skojs skull.
jag älskar den här klänningen, kanske inget speciellt men jag gillar den.
rätt enkel, väldigt skön och stilren. dessutom billig! 399:-, bara!
men inget köp för mig, ändå, haha.
bilden blev förresten inte så bra xD

lina i "sin" klänning, haha, den va stenhård! :p

jag igen, jag kan ju tala om att den här var svår att få av sig,
då den hade hårda skenor så det gick inte att "forma om" den :p
har fler bilder och fler klänningar, men nöjer mig här!

Kommentarer
Postat av: lina

åh du skulle köpt den klänningen,den första!

2008-12-29 @ 00:46:27
URL: http://baraenavdem.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0