blake lively

Blake Lively är nog snyggast i hela världen, av alla jag har sett i alla fall. Jag älskar hennes långa, "enkla" hår, hennes kropp och hennes ansikte. Hon har så fantastiska ögon och ett väldigt vackert leende, och hennes ben är ju helt otroliga! Snacka om drömutseende! ( *snälla tomten, ge mig blake lively's utseende!* ) Jag kan ju hålla på i evigheter att berätta om hennes perfekta utseende, men förhoppningsvis ser ni det själva ;)

Okej, hon är skitsnygg och blabla, men hon verkar faktiskt ha något bakom pannbenet också... Jag tycker att Blake verkar vara hur rolig som helst och som om hon är en ganska enkel person med fötterna på jorden, trots att hon är så känd. prova bara ett söka på bilder på blake på google, i stort sett alla bilder föreställer Blake med ett stort leende i vardagslivet med eller utan sin pojkvän, eller så är det ett stort leende på röda mattan. Sök på en annan stor kändistjej och du får upp massa bilder där de försöker vara sexiga och snygga, i studio eller inte, det är vilket som. Jag tycker att det är blake som dragit vinstlotten här!

(klicka för att förstora de små bilderna)





så, - keira, jennifer, jessica och alla andra - gör som blake och satsa på att fastna med era största leenden på bilderna istället!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skillnaden är ju att alla kort du lagt upp på blake är det foton tagna i vardagen eller på fester/galor/röda mattan, och de andra korten på jennifer,jessica och keira är tagna i en fotostudio, fotograferingar alltså då det liksom är meningen att mans ka posa och så..

2008-12-10 @ 19:05:16
Postat av: Johanna

Svar: Nate är snyggare än Chuck tycker jag, fast chuck är också snygg. Och jag håller med om att Blake är väääldigt snygg. ;D

2008-12-17 @ 19:56:07
URL: http://johannnaolausson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag känner igen henne... vart har jag sett henne innan?

2009-01-29 @ 22:56:50
URL: http://jmpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0