borås, igen!

hejhej bloggen, har varit i borås idag igen (:
och idag gick det faktiskt att komma in på gina tricot utan att kollidera med någon som stod i kön som började en meter innanför dörren... men vad gör det? jag hittar såklart ingenting där ändå! jag hade iofs kunnat anstränga mig liiiiite mer, menmen, haha!
     nej, trippen till borås gav inte så mycket , kikade lite på ormar , ödlor och spindlar i zooaffären, tihi (A) andreas kompis hanna som också följde med var klart modigare än andrea, konstaterade jag, haha! andrea vågade inte ens gå in i rummet med reptiler , höhö.
    träffade annie med ju, blev typ "hej - hittat något ? - hejdå!" haha, får träffas igen en annan gång (:

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Hehe, tack så mycket. :D

2008-12-29 @ 22:19:21
URL: http://sofiastridsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0