BRTINEY: for the record

kommer ni ihåg att jag snackade om att jag ville se dokumentären om fantastiska britney spears? jo, det var i alla fall så att min far spelade in den åt mig. så idag när jag har varit hemma för att jag fortfarande är sjuk så har jag tittat på den (:
     jag tycker inte alls att den var seg i början, som en vän sa till mig, eller att hon bara ville få folk att tycka synd om henne, som en annan vän sa. jag tycker den var bra, hon vågade berätta om alla problem men poängterade också att det var hennes fel att allt blivit så och att hon bara var arg på sig själv och inte ville gå runt och tycka synd om sig själv utan istället ville gå vidare. om hon vaknade upp en morgon och mådde dåligt så bestämde hon sig istället för att det här skulle bli en bra dag, hon vill vara stark och jag tycker hon är stark.
     vi fick också höra henne berätta om hur det är att inte kunna göra vardagliga saker som att gå in en sväng i mataffären tillsammans med sina barn, måste vara jobbigt.
     men det jag gillade bäst var faktiskt att se när hon bara hade roligt, eller hur jag nu ska beskriva det. till exempel när hon sminkade en i hennes team och berättade att hon gillade sminka, inte sitta i sminkstolen själv, när hon berättade en liten berättelse och sedan bad någon att tänka på en siffra mellan ett och tio så hon sedan kunde gissa vilken siffra det var - och gissade rätt. haha, hennes reaktion var rätt rolig! 
      de visade också klipp från inspelningen av videorna (?) till Womanizer och Circus, häftigt faktiskt! hon berättade att hon var väldigt otålig och hatade att vänta så när pyrotekniken till en inspelning inte fungerade blev hon ganska otålig, en i hennes team "råkade" visa henne ett mobilspel som hon fastnade i just då, först när hon spelat en stund fattade hon att det var för att avleda hennes uppmärksamhet! hahaha!
    en av highlightsen var ju definitivt när hon härmade sin pappa, eller när hon var i en klädaffär, lyfte i en tröja, kollade på prislappen på en tröja och rynkade på näsa, "to expensive!".. och på tal om highlights , slutdialogen är ju smått rolig;

britney: nu försöker jag undvika saker i det förgångna som kan bli ett hot.
intervjuare: hur bär du dig åt?
britney *gravallvarlig* : jag lever livet som "Karate Kid".
*skratt*


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Hihi, visst är de? :)

2008-12-11 @ 18:46:38
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0