Detta fält måste fyllas i

har precis kommit hem från eric , har varit nere hos honom och lirat lite guitar hero bandgrejs (ha ha), och för att citera mig själv så är jag "pinsamt dålig" på trummor. usch alltså! jag har nog världens sämsta taktkänsla.. kan man ha komplex för sin dåliga taktkänsla? hahaha!

vad händer i mitt liv nu då?                                                               . precis, ingenting! det enda som är något utöver det vanliga är väl att vi har Hälsovecka eller Må Bra-vecka, kalla det vad du vill, i skolan. Väldigt hälsosamt kan man ju tycka, sitta still i två timmar på en föreläsning, äta, sitta still i två timmar på ytterligare en föroläsning? Låter inte det hälsosamt?! Vi har i alla fall ett Danspass och ett Boxpass att se fram emot - jenny likes training! på tal om träning ska jag träna fotboll idag, klockan åtta, jag hoppas att du antecknade det där. *nolife*

detta inlägget blev lagom kasst och som alltid har jag problem med;
1. rubrik
2. inledning
3. avslut
inte mycket kvar att vara bra på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0