fia, hanna och annie.

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva , antagligen något långt och fint om hur fantastiska alla tre är, och vilka underbara minnen jag har med dem, men jag känner att om jag skulle göra det så skulle det inte bli tillräckligt bra för dem, så jag nöjer mig med det här och jag hoppas att det räcker för er;

fia, hanna och annie, det är ni som alltid finns där och som jag alltid kan berätta allting för. om jag av någon anledning är lite nere och känner mig allmänt deppig, då är det ni som är där och får mig att må bättre och skratta igen, jag vet att ni aldrig kommer lämna mig och ni är absolut bland mina allra bästa vänner. tack för att ni finns och gör livet lättare, <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Jo, det har jag gjort. Men jag överlät allt det till mamma :p

2008-12-23 @ 11:49:16
URL: http://sofiastridsberg.blogg.se/
Postat av: Fia-Lisa

Tack Jenny <3 Jag tycker precis likadant om dig fast jag tror nog att jag gillar dig lite mer

n du gillar mig :) haha,,,,Hanna och annie kan ju inte jag tala för men jag vet att jag aldrig vill förlora dig <3 Älsk d:

2008-12-30 @ 11:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0