gårdagen

funderade läääänge på om jag skulle gå till skolan eller inte eftersom jag inte mådde särskilt bra , men bestämde mig för att gå dit och försöka i alla fall. dagen skulle kanske dras upp lite av alla missnöjda brynäsfan, haha! 
      satt och hostade hela första lektionen och min lärare kom fram och frågade hur jag mådde och sa att jag inte såg riktigt frisk ut, tack för den! ;) bestämde mig för att gå hem , ringde mamma när jag kom hem och hon beordrade mig att gå och sova ett tag till och sa att nu var jag tvungen att kurera mig ordentligt inte gå runt och vara frisk ena dagen och sjuk nästa, jag vill ju inte vara sjuk på lovet! jahaja , marsch i säng jenny tänkte jag och somnade på direkten i min systers säng, häh.

när syster kommit hem, gått til byn och kommit hem igen hade hon verkligen inget att göra så hon kom och klagade hos mig, jag hade ingen vidare lust till att göra något , så skönt som jag (återigen) låg i hennes säng, men kom på en briljant idé..vi kunde göra armband! jag fick massa pärlor och tråd på en födelsedag för något år sedan, och har inte använt dem någon gång, förrän nu! så tja, varför inte? kommer fotodokumentering senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0