har tomten varit hos er än?

här har han varit i alla fall , i natt dök det upp två paket under andrea's lilla julgran hon har på sitt rum . vi var inte sena med att plundra dom , hähä. tomten hade hittat båda sina klappar på gina tricot, en svart kofta och en svart kjol med hög midja till andrea och jag fick ett par svarta leggins och en skitsnygg typ jeansskjorta (: och här snackar vi skitsnygg, haha! jag gillade den jättemycket, men den var ltie liten vid axlarna så nähä, inget julfirande med den idag... försökte leta upp en bild på den på gina's hemsida men jag måste erkänna att jag misslyckades , ajaj.

nej, nu måste jag göra mig iordning! ska till mormor på jullunch och senare bär det av till mina kusiner alex och veronika dit farmor och janne också kommer (: ha en riktigt, riktigt bra jul nu, kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0