jag är pinsamt dålig på att blogga.

i alla fall just nu, jag uppdaterar inte ens dagligen längre, vilket gör mig mycket irriterad på mig själv! men huvudanledningen till detta hemska fenomen (ha ha) är att min älskade laptop är inne på lagning, men snart borde jag fåt tillbaka den, och då, DÅ! då blir det bättre uppdatering, kära vänner , hihi ;)

men jag kan väl dra igenom det senaste som hänt lite snabbt;
i fredags var det julavslutning i skolan, matilda briljerade med sitt pianospelande i kyrkan (som vanligt) , och om ni aldrig hört henne har ni verkligen gått miste om något, hon är GRYM! she's very talented, den där matilda (:
      vi bytte julklappar och hade "klasskampen" mellan 9G och 9H, självklart vann min klass, vi var verkligen på G!! hahahaah , skämt åsido. just det ja, jag fick ju ingen julklapp eftersom robin glömt ta med den till skolan xD haah, elakt :O haha , nej ;) menmen.
     efter skolan bar det av till Gekås med mamma, andrea och anna. jag köpte en vinterjacka, ett långt linne och en sjal. på gekås var också en kille som var i thailand samtidigt som oss, blev väldigt förvånad över att se honom där! för övrigt är han hur snygg som helst, haha ;)

i lördags kväll drabbades jag av Amnesia (som är en väldiiiigt bra låt av britney spears), haha, nej, men jag kommer verkligen inte ihåg vad jag gjorde då :o haha, bakade nougatkakor tror jag, det är typ havregrynskakor täckta med nougat , mums! och för er som inte visste/fattade betyder amnesia minnesförlust...

igår bakades det julgodis och pyntades för hela slanten, blev fudge och Leila's rocky road, det kallar jag godis det! klädde granen och gjorde den där slutfinishen med allt julpynt. var ute och gick med min mor i en och en halv timme, sen bar det av till fia som hade lånat henke & helen's wii medan de är i thailand över jul. helen är min NO-lärare , vill se henne spela wii , hähäh (A)

idag har jag köpt en julklapp till mor och sen inte gjort mycket mer. NU ska jag till fia och spela Wii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0