jenny @ svenljunga torg - HAHAHAHAHA!

haha, ja , man kan väl säga att jag fick lite inspiration till rubriken frå mitt förra inlägg antar jag ?
har iaf varit nere på torget och sett svenljungas egna - the one and only - ROBIN BENGTSSON!! haha ;) han framförde "Mercy" efter (officiellt) blivit tilldelad titeln som Ambassadör för Svenljunga, haha.


( här ska det vara en bild på robin , men bilduppladdningen krånglar :s )

förresten, borde detta inlägget hamna i kategorin "this is my story" eller "på röda mattan" ?! xD haha!

Kommentarer
Postat av: fia-lisa

hahaha...och vem har hans atograf?? ( hur stavas det) :S haha,,jaja vilket fall det är ju jag!!!! :D ingeen annan har ju deet ;)

2008-12-15 @ 19:02:57
Postat av: erika

på röda mattan ;) haha!

sjöng han bara en låt?

2008-12-15 @ 21:07:52
URL: http://ecarlen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0