"josephine, med sin kameramobil från sony ericsson, med 8.1 megapixel"

hejhej, hur har ni det denna måndagskväll ?
för tillfället kan det knappt vara bättre här - jag har min laptop och samtidigt som jag kan hålla koll på snyggingarna som gestaltar Michael, Mahone och Sucre i mitt älskade Prison Break! och ja, jag skulle också vara ganska sååå skräckslagen om jag stod på en mina, tro't eller ej! haha ;) och ja, jag älskar David Bakers fru (: 

hur har eftermiddagen/kvällen vart annars då? jag tog med mig min syster upp till fia för att spela Wii efter att jag redan varit hos henne en första gång, haha! menmen, kul var det och jag utklassade dem båda två! inte för att skryta eller så men... jag är ju faktiskt en väldigt ödmjuk person! ...egentligen!

nu ska jag kika på den rafflande upplösningen av prison break! såg ni gossip girl igår förresten? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0