lina är precis som alla andra.

meningen är att ni ska förstå att jag är väldigt (VÄLDIGT) ironisk med min rubrik.
lina är en väldigt speciell liten vän.
det har varit en periode när vi inte varit så bra vänner nu.
kanske inte osams, men vi har inte pratat med varandra.
vi människor är konstiga , hur kan man sluta prata med en av sina bästa vänner?
egentligen?
det är något fel på världen.
jag vill att världen ska lära känna lina så som jag känner henne.
här presenterar hon sig själv:

"hej jag mitt namn är norén. lina norén.

HEHE.

jag är snart femton år, och ett av mina stora intressan är att virka. virkning gör mig hel. bokstavligt. jag har faktiskt virkat mig själv ett protesben. du kan kontakta mig på [email protected]

okej nej.

ska vara lite mer seriös:

hej,jag heter lina och är faktiskt snart 15 år.

jag har en helt normal svensson familj.

inga husdjur. åker på semester minst en gång om året till något varmt land.typ så. fast vi har ingen volvo, jag har inga speciella intressen. fast jag gillar att träffa människor. endel säger att jag är störd. ibland håller jag med.

du kan kontakta mig på [email protected]"



ja världen, det här är lina.
jag älskar lina.

Kommentarer
Postat av: lina

folk kommer fly ifrån mig nu.

men,jag älskar dig med.

och mänskligheten är ett problem.

vi får disskutera det någon gång.

eller kanske till och med dissikera.

puss&kram.

2008-12-28 @ 01:34:17
URL: http://baraenavdem.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0