lyckad julafton!

tjuuu folks^ hur har ni haft det på den sista julaftonen det här året? (ha ha) jag har haft det asbra! var först hos mormor och åt jullunch och åkte sedan till mina kusiner alex och veronika i länghem där farmor och janne också var, kul! ;D
     vi gjorde den årliga julklappsleken - alla köper julklappar för typ 50:- sen sitter vi i runt ett bord och slår tärning i tur och ordning, den som får en sexa får välja en paket (utan att veta vad det är i, givetvis) och så håller vi på tills alla paketer är tagna, sen öppnar vi paketen och slår tärning tio varv till, den som får en sexa får sno ett paket av någon annan! jättekul verkligen! ;D
     sen så sjöng vi singstar och spelade buzz, kul det med! jag och alex brottades lite också, precis som förra gången jag var där, då slutade det med att han lyfte upp mig och dumpade mig i en fåtölj, denna gången gick det lite mildare till, det hela utvecklades faktiskt till basket med en sån där stor plastboll (träningsboll) på hela deras övervåning (A) kulkulkul! haha.

sen , till sist, kom vi hem efter en hektisk men väldigt lyckad dag och fick äntligen öppna våra julklappar! fick min älskade sony ericsson c905!! jag kollade ju på den låååångt innan den kommit ut! fick också armbandet med "Carpe diem" som jag ville ha ;) imorgon kommer mammas sida av släkten hit för att fira så det blir lite mer paket då (:

allt jag fått idag:
mobil
carpe diem - armband
flätat läderarmband
lång skjorta
leggins
t-shirt
sporttop
trosor
friskis&svettis träningskort
paradisask
handduk
...
och säkert något mer som jag inte kommer ihåg, klockan är trots allt kvart i ett ;p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0