nu är det jul igen ..

japp , då var dagens julfirande klart!
mors släkt kom hit vid halv fyra , trevligttrevligt! fikade lite och så, sen var det julklappar som stod på menyn! delade ut de "vanliga" julklapparna, fick ett armband av Hanna, en tröja av Niklas och pengar av mormor ;D jag är nöjd! sen var det dags för julklappstävling, samma som jag berättade om igår, ni vet! där fick jag...ett par öronproppar, kul, väldigt kul. sen har vi en till tävling, haha, det går ut på att segraren från föregående år köper en paket för typ 50 spänn och så ska alla andra i tur och ordning ställa ja och nej-frågor till honom/henne och när någon sen gissar rätt får den paketet plus att det är den personens tur att köpa till nästa år! i år var det peter som hade köpt och efter en lååååång runda knäckte maritha att det var en virkad duk i paketet, höhöhö!

nu ska jag peela mig, lägga en mask och kolla på en deckare! ;D

Kommentarer
Postat av: Bosselito

sv;

jo folk brukar säga det.

Det finns en staty av mig i Örebro och en klass på min skola är döpt efter mig. Coolare tjej finns fan inte.

2008-12-25 @ 22:26:52
URL: http://mathildarasmussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0