svar till anonym:

för det första så gillar jag inte anonyma kommentarer och för det andra borde jag inte hänga upp mig på anonyma kommentarer.. men, here i am, med ett svar till den anonyme som kommenterat mitt inlägg om blake lively (:



Anonym:

skillnaden är ju att alla kort du lagt upp på blake är det foton tagna i vardagen eller på fester/galor/röda mattan, och de andra korten på jennifer,jessica och keira är tagna i en fotostudio, fotograferingar alltså då det liksom är meningen att mans ka posa och så..




jomen visst ,det var ju duktigt observerat, jag ser väl också skillnad på vardags- och studiobilder, och faktum var att jag var beredd på att få såna här kommentarer redan när jag publicerade inlägget! men mitt tips är att faktiskt läsa inlägget och inte bara kolla på bilderna, det är inte särskilt mycket begärt enligt mig.

utdrag från inlägget: " ...prova bara ett söka på bilder på blake på google, i stort sett alla bilder föreställer Blake med ett stort leende i vardagslivet..."
förhoppningsvis var detta svar nog (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0