veckoplanering

imorgon : Ullared, igen! ska köpa Guitar Hero på Gekås bl.a. , ska dit direkt på morgonen typ, ska iaf hämta lina i ö. frölunda på vägen hem vid klockan tolv så, ja, räkna ut vilken tid jag är i Ullarde själva ;p haha! ska som sagt va med lina sen, träning på kvällen (:

övermorgon/nyårsafton : ska till lina n ;D hanna kommer kanske också, kul blire iaf (A)

nyårsdagen : är kvar hos lina , lär bli en seeeeeg dag , haha . misstänker att vi inte kommer i säng så värst tidigt ;o

sen, kära vänner! är jag nog ledig resten av lovet , boka in mig bara! ;D

Kommentarer
Postat av: lina

gillar du vänner?

FÖR DET ÄR VÄNNER MARATON^PÅ TV :D:D

på nyårsdagen alltså.

jag bokar hörnet i soffan närmast stegen i mitt rum!

2008-12-30 @ 01:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0