woooooh!

vet ni vad ? om man har Jason Mraz's fantastiska låt "Geek in the pink" som ringsignal, kan man få väldigt konstiga blickar ifall mobilen ringer när du är i en affär. visst att början är lite annorlunda , men den är väl inte så knäpp eller? okej att man brukar få blickar som säger "jaha-hennes-mobil-ringer" eller kanske en irriterad blick som "stäng-av-ljudet" , men nähä! här snackar vi om "ööh?-hon-är-ju-knäpp" -blickar från 20 pers och ett gäng med fjortisar som kollar och brister ut i gabflabb, detta borde jag inte tolerera.....

nog om det! vad gör ni idag ? jag har redan hunnit med att slå in julklappar, städa lite, köpa julklappar och stå och sjunga och dansa framför min spegel , duktigt va? jag klämde inte att gosa med katten och reta min syster på ett hörn där också ;) och klockan är bara...12:18! wow jenny, höööhöhöh.

julafton imorgon också ju, sedärja, det blir väl trevligt? hur ser eran jul ut? imorgon ska vi först åka och äta typ jullunch hos mormor sen bär det av till mina kusiner på pappas sida för att fira lite med den släkten :) sen i övermorgon ska vi vara här och fira med mammas släkt, låter toppen tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Sofia

För det första: Hahahahahaha!

För det andra: Duktigt Jenny! ;)

För det tredje: Jag ska till kusinerna i skåne med pappa. ;)



God Jul i förskott ! :D

2008-12-23 @ 13:58:32
URL: http://sofiastridsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0