YEAH! 4 - 2 mot brynäs ;D

mohahahaha!
var i skandinavium och kollade på frölunda - brynäs igår , höööögst underhållande (:
yes ,  jag och min far hoppade in i bilen, vred på bilstereon och spelade Queen - greatest hits på hög volym och började vår lilla tripp till götet^
hade platser på rad 24, även om det inte låter som så mycket så var det rätt kraftigt högt upp :o haha! men vi såg jättebra! sjävla matchen var ingen besvikelse sen den heller..
frölunda tog ledningen redan efter typ 5 minuter och när första perioden var slut stod det 3 - 0 till det bästa laget , frölunda såklart! i andra perioden fick brynäs först in ett mål , som senare vägde upp av att frölunda gjorde ett till och sedan petade brynäs in ett till , höhö. matchen slutade sedan 4 -2 till frölunda , gött! 
nu är ni inte så kaxiga va? jag säger ju att frölunda är bäst! ( till alla er som mobbat mig ;) )

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Tack så jättemycket, ja det är jag som har gjort den! :)

2008-12-09 @ 22:13:12
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0