äntligen :)

*längtar längtar längtar längtar längtar* du har nog förstått poängen, jag längtar. För ikväll/eftermiddag börjar vi äntligen träna ute! Det finns många som inte gillar att träna ute så här tidigt, det kommer alltid någon med det vanliga gnället "det är kallt..det är blött.. usch!" men jag gillar det! Det är också en del som inte gillar att träna på grus, men jag gillar det faktiskt, lika mycket som på gräs, jag menar, fotboll är ju ändå fotboll! Det avskräcker mig faktiskt inte ett dugg att grusplanen är slaskig, lerig och härlig. Antingen är jag riktigt glad i fotboll eller så är jag helt enkelt för dum för att förstå hur blött och kallt det faktiskt blir..?
Idag har jag haft sångelktion, gick inte jättebra, om man söger så.. :S Har haft franska i en timma med, brukar vara den segaste lektionen på veckan men jag och lina fördrev den bra tycker jag, vi har världens bästa humor^ hela lektionen satt vi och prata utan att säga sista bokstaven XD en del gapflabb...
Hatar bilddagboken idag med :S

DAGENS TOPPEN: Träning :)
DAGENS BOTTEN: jag har ful design på min blogg :(


Kommentarer
Postat av: Anna

när börjar uteträningarna, på torsdagar och måndagar? (a)

2008-02-04 @ 19:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0