blåkläder cup :)

spelade blåkläder cup (mer känd som SIK-cupen) igår, vi kom trea :) det var väl trevligt, men lite irriterande. Vi kunde nog vunnit faktiskt, men det var bättre än förra året, och året där innan, och innan det... XD medalj blev det i varje fall, fast det fick å andra sidan alla som gick vidare från gruppspelet, haha^ efter det följde lina och hennes mamma och carro + hennes familj med hem till oss, det var trevligt :) hoppas ni tyckte det också, även om jag känner mig lite allmänt otrevligt eftersom jag däckade i min säng, (fattar inte hur jag lyckades med tanke på att alla som sjöng singstar inte var så där jättebra, fast jag ska nog inte säga så mycket själv ffs XD )
Har varit i kyrkan idag, en väldigt seg gudstjänst som tog typ en timma och tjugo minuter :S herregud^ (<-- haha, smått roligt, i detta sammanhanget) 
Snart kommer angelica, lina och matilda <3 vi ska göra på vårat idrottspass, hoppas det blir mycket gjort ändå, vi har ju lite småbråttom XD>  

Kommentarer
Postat av: Hanna

du höll nollan "åt oss" ;)

2008-02-03 @ 21:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0