:)

Snälla ge mig mod att säga hej.
Ge mig mod, för jag älskar dig.
Jag vet vem som gjort den :P

Hej, erkänn stark inledning? XD haha^, men jag tycker att hon har gjort den bra :D Idag har jag vart i skolan, och det är nog banne mig rekord, det är mycket snö ute och jag har inte blivit mulad någon gång under hela dagen! Erkänn tufft? Och ja, för att vara mig är det en bedrift XD Förvånande nog hade jag inte roligt på idrott&hälsa idag, vet inte varför riktigt, men ingenting var roligt :S
Nu sitter jag hos lina den snygga (a) och vi ska snart äta :P ha det gött^ 

DAGENS TOPPEN: Lina<3
DAGENS BOTTEN: Kushtrim höll sig undan så jag hann inte mula honom :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0